JORDANA EYEBROW DUO

14,90 zł

Zestaw cieni do brwi. Więcej szczegółów

Cienie do brwi o intensywnej pigmentacji, zapewniajace matowe wykończenie. Do zestawu dołaczony jest dwustronny aplikator - ścięty pędzelek oraz pacynka. Wyprodukowane w USA.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Przy pomocy ściętego pędzelka podkreśl brwi wybranym cieniem (cienie można też łaczyć ze sobą dla uzyskania pośredniego koloru, dopasowanego indywidualnie do koloru włosków). Cień rozprowadzaj powoli, wzdłuż naturalnej linii łuku brwiowego. Aplikację rozpocznij od podkreślenia zewnętrznego końca łuku brwiowego, a następnie kieruj się ku wewnętrzemu końcowi.

Gramatura: 2,27 g.

Składniki: Talc, Ethylhexyl Palmitate, Zinc Stearate, Dimethicone, Lauroyl Lysine, Trimethylsiloxysilicate, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Iron Oxides (CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163). +/-May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492), Ultramarines (CI 77007), Titanium Dioxide (CI 77891), Manganese Violet (CI 77742).

MARKA JORDANA

Jordana Cosmetics to rodzinne przedsiębiorstwo kosmetyczne z siedzibą w Los Angeles, w Kalifornii. Od 25 lat filozofia marki jest niezmienne nastawiona na oferowanie kobietom wysokiej jakości kosmetyków w bardzo przystępnych cenach.  
 
Zaangażowanie właścicieli marki Jordana w tworzenie kosmetyków wysokiej jakości zostało docenione w skali globalnej. Marka zdobyła już uwagę, zaangażowanie i lojalność milionów kobiet na całym świecie. Kobiety niezależnie od wieku, poziomu dochodów oraz pochodzenia mają teraz dostęp do ekscytujących i kolorowych kosmetyków, dzięki którym mogą poczuć się jeszcze piekniejsze!  
Porfolio Jordana obejmuje produkty o nowoczesnych opakowaniach, zaawansowanych formułach i modnych odcieniach. Większość kosmetyków jest produkowana w USA. Te wyjątkowe cechy marki gwarantują klientkom na całym świecie pełną satysfakcję z produktów.   

Jordana jest wiodąca marką przystepnych kosmetyków do makijażu, o wyjątkowej relacji ceny do jakości.